Customer Login
1
Registrace
2
Výběr produktů
3
Nákupní košík a motivační programy.
4
Dodání a platba
5
Potvrzení objednávky
Registrace
Vytvořit účet
Heslo musí mít minimálně 8 až 15 znaků a musí obsahovat velké písmeno, malé písmeno a číslici
Prosím, zadejte PSČ ve formátu XXXXX. Bitte überprüfen Sie Ihre PLZ.
Falsche PLZ kommt zu Verzögerungen bei Lieferung
Volitelné
Všeobecné obchodní podmínky

Preambule

1. Provozovatelem E-shopu www.farmasi.cz je společnost FARMASI CENTRAL EUROPE s.r.o., se sídlem Poštová 1, Bratislava, 811 06, Slovenská Republika, IČ: 51 055 261, zápis: Obchodní rejstřík Okresního soudu Bratislava I, oddíl: Sro, vložka č.: 122011/B a v této souvislosti vydává tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále také ‘VOP’).
2. Prodávající je společnost FARMASI CZECHIA s. r. o., se sídlem Korunní 2569/108g, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČ: 06511422, Spisová značka: C 283418 vedená u Městského soudu v Praze, prostřednictvím E-shopu www.farmasi.cz vykonává prodej Zboží na něm zveřejněného za podmínek uvedených níže. Přístup na něj a způsob jeho užívání se řídí těmito VOP.
3. Registrací na portálu www.farmasi.cz Kupující vyjadřuje souhlas s těmito VOP. Každý Kupující by měl tuto stránku pravidelně navštěvovat, aby se s případnou změnou znění VOP co nejdříve seznámil.

I. Definice pojmů
E-shop: je web stránka www.farmasi.cz
Prodávající: je společnost FARMASI CZECHIA s. r. o., se sídlem Korunní 2569/108g, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČ: 06511422, Spisová značka: C 283418 vedená u Městského soudu v Praze
Kupující: je fyzická osoba alebo právnická osoba zaregistrovaná v E-shopu a uskutečňující nákup Zboží v E-shopu
Uživatelský účet: je E-shopem vygenerovaný účet při registraci Kupujícího, prostřednictvím kterého Kupující realizuje nákup Zboží v E-shopu
Uživatelské jméno: je e-mailová adresa Kupujícího
Heslo: je kombinace minimálně 8 znaků tvořená čísly, velkými a malými písmeny, kterou se Kupující přihlašuje na svůj účet v E-shopu
Zboží: jsou produkty značky FARMASI nabízení Prodávajícími v E-shopu
Objednávka: je úkon projevující vůli Kupujícího uzavřít kupní smlouvu s Prodávajícím, jejímž předmětem je koupě vybraného Zboží
Smlouva: je smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím, který vznikne platným odesláním Objednávky a potvrzením jejího přijetí Prodávajícím.
Celková cena: je cena celého nákupu, která je určená jako součet cen jednotlivých položek Zboží, ceny poštovného, ceny dobírky a nákladů na pojištění Zboží.

II. Registrace

1. Podmínkou nezbytnou pro nákup Zboží prostřednictvím E-shopu je bezplatná registrace Kupujícího. Jen registrovanému uživateli - Kupujícímu je umožněno objednat Zboží a uzavřít Smlouvu.
2. Kupující je pro účely registrace povinen poskytnout všechny údaje označené ve formuláři jako povinné, o kterých prohlašuje, že jsou pravdivé, úplné a správné. Uvedení dalších údajů neoznačených ve formuláři jako povinné je na výlučném rozhodnutí Kupujícího; Prodávající uvedení dalších údajů nepožaduje. V případě, že se prokáže, že jakýkoliv údaj uvedený Kupujícím je nepravdivý, neúplný nebo nesprávný, odpovídá Kupující za veškerou takto vzniklou škodu.
3. Při registraci je Kupující povinen uvést přihlašovací údaje - Přihlašovací jméno a Heslo, prostřednictvím kterých mu bude umožněn přístup k jeho Uživatelskému účtu. Kupující se zavazuje udržovat své Přihlašovací jméno a Heslo v bezpečí a nese plnou odpovědnost za jakékoliv používání svého Uživatelského účtu. Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou neoprávněným používáním Uživatelského účtu Kupujícího.
4. Po provedení registrace bude Kupujícímu na e-mailovou adresu, kterou zadal jako své Přihlašovací jméno, obratem zaslána zpráva obsahující pokyny ohledně aktivace Uživatelského účtu. Řádně používat lze jen Uživatelský účet, který byl aktivován. Pokud Kupující aktivaci Uživatelského účtu neprovede ve lhůtě uvedené v zaslané zprávě. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit nefunkční Uživatelský účet.
III. Pravidla objednávání Zboží
1. Každé jedno Zboží má v E-shopu www.farmasi.cz vytvořenou příslušející stránku, která obsahuje detailní popis produktu, jeho složení a použití; jakož i cenu, za kterou se prodává (včetně DPH).
2. Kupující objedná Zboží, o které má zájem tak, že ho levým kliknutím myši na tlačítko ‘Do košíku’ přesune do ‘Nákupního košíku’. Následně bude mít Kupující možnost pokračovat v nákupu nebo dokončit Objednávku.
3. Prodávající nijak nezodpovídá za případné zpoždění dodání nebo nedodání Zboží, ke kterému dojde v důsledku uvedení chybných nebo jinak nesprávných údajů Kupujícím při zadávání Objednávky.
4. Objednávku Zboží - vybrané položky Zboží a hodnotu nákupu, má Kupující možnost kdykoliv zkontrolovat v náhledu ‘Nákupního košíku’.
5. Objednávku Zboží Kupující dokončí v náhledu ‘Nákupního košíku’ vyplněním všech požadovaných údajů včetně způsobu přepravy Zboží a následným potvrzením a odesláním Objednávky kliknutím na tlačítko ‘Objednávka s povinností platby’. Objednávku může dokončit pouze registrovaný Kupující, tedy až poté, co Kupující potvrdí, že se seznámil se zněním těchto VOP.
6. Odesláním Objednávky, tedy kliknutím na tlačítko ‘Objednávka s povinností platby’, Kupující zároveň prohlašuje, že je dostatečně informován o vlastnostech objednávaného Zboží a Celkové ceně, kterou je za něj povinen zaplatit.
7. Při odeslání Objednávky bude E-shopem automaticky vygenerovaná e-mailová zpráva a tato obratem zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího zadanou při registraci jako Přihlašovací jméno. Tato zpráva potvrzuje úspěšné zadání Objednávky a to, že byla úspěšně zaslána Prodávajícímu, není však potvrzením Objednávky, které by představovalo přijetí návrhu na uzavření Smlouvy. Jím je až následné potvrzení o přijetí objednávky, které bude Kupujícímu zasláno e-mailem na e-mailovou adresu Kupujícího zadanou při registraci jako Přihlašovací jméno. Jeho doručením se Smlouva, jejímž předmětem je koupě vymezeného Zboží za dohodnutou cenu, považuje za uzavřenou.
IV. Cena a dostupnost Zboží
1. Cena Zboží je uvedena na stránce Zboží v E-shopu. Uvedená cena je včetně DPH.
2. Cena Zboží nezahrnuje cenu poštovného, cenu dobírky ani náklady na pojištění Zboží.
3. Cena poštovného, cena dobírky a náklady na pojištění Zboží je uvedena v náhledu ‘Nákupního košíku’ při každém jednotlivém druhu dopravy a platby.
4. Celková cena nákupu bude určena jako součet cen jednotlivých položek Zboží, ceny poštovného, ceny dobírky a nákladů na pojištění Zboží.
5. Kupující je povinen provést úhradu Celkové ceny ve lhůtě podle zvoleného způsobu platby podle článku V.
6. I přes veškerou péči Prodávajícího o zajištění správnosti detailů o zboží a cenách, mohou se na stránkách E-shopu vyskytnout chyby. V případě, že si Kupující objedná Zboží, jehož cena nebo jiný detail je nesprávný, Prodávající ho o této skutečnosti neprodleně informuje a vyzve ho ve stanovené lhůtě na opětovné potvrzení Objednávky, ale už se správnými detaily, nebo její zrušení. Pokud v takovém případě Kupující již cenu Zboží uhradil, bude mu po zrušení Objednávky vrácena v celé výšce. Marným uplynutím lhůty pro vyjádření Kupujícího ke změně Objednávky se Objednávka bude považovat za zrušenou.
7. V případě zřejmé nesprávnosti v ceně například uvedené jako 0 € nebo jiné zřejmé chybě nebo v případě objektivních důvodů znemožňujících nebo podstatně stěžujících dodání Zboží na straně Prodávajícího si Prodávající vyhrazuje právo odmítnout potvrzení Objednávky Kupujícího.
8. V případě, že z jakéhokoliv důvodu nebude Kupujícímu možné dodat některý objednané Zboží, Prodávající Objednávku k takovému Zboží nepotvrdí a ve vztahu k takovému Zboží nebude uzavřena Smlouva. Pokud v takovém případě Kupující již cenu takového Zboží uhradil, bude mu za tento Zboží cena vrácena v celé výšce.
9. Kupující bere na vědomí, že mu může být prodávajícím za podmínek uvedených v marketingovém plánu poskytnuta sleva z ceny zboží. Kupující, který nemá s prodávajícím uzavřenou obchodní dohodu zároveň tímto souhlasí s postoupením pohledávky na slevu z ceny zboží na jiných kupujících s uzavřenou obchodní dohodou. Postup postoupení a vyplacení slevy se řídí Marketingovým plánem.
V. Způsob platby za objednané Zboží
1. Platbu za Zboží objednané v E-shopu je možné uskutečnit platební kartou; nebo formou dobírky. Způsob platby si Kupující zvolí v náhledu ‘Nákupního košíku’ při vyplňování objednávkových údajů v souladu s článkem III. VOP.
2. Lhůta dodání (5 dní) začíná běžet ode dne připsání platby na účet Prodávajícího. Prodávající není povinen odeslat Zboží do doby uhrazení ceny v celé výšce.
3. Při využití platby formou dobírky bude Zboží Prodávajícím zasláno na Kupujícím uvedenou dodací adresu jako doporučená zásilka s dobírkou. Celkovou cenu Kupující zaplatí v hotovosti při převzetí Zboží.
4. Nákupní poukázky a slevové kupóny lze použít pouze při platbě na dobírku.
VI. Dodací lhůta
1. Zboží bude Kupujícímu doručeno do 5 dnů ode dne připsání platby Celkové ceny na účet Prodávajícího v případě způsobu platby bankovním převodem nebo platební kartou nebo ode dne, kdy Prodávající potvrdil Objednávku v případě platby na dobírku.
2. Zboží se považuje za převzaté Kupujícím okamžikem, kdy Kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného Zboží.
3. Kupující je povinen prohlédnout si Zboží při jeho dodání a oznámit všechny zjevné vady a poškození dodaného Zboží. Prodávající neodpovídá za vady, které mohl Kupující při prohlídce zjistit (tzv. Zjevné vady). Prodávající za takové vady neodpovídá ani tehdy, pokud Kupující nevyužil možnost provést prohlídku Zboží.
VII. Způsob doručení objednaného Zboží
1. Doručování Zboží bude uskutečněné prostřednictvím kurýra a bude se řídit jím stanovenými podmínkami pro doručování poštovních zásilek.
VIII. Odstoupení od Smlouvy a reklamace
1. Kupující má právo na odstoupení od Smlouvy a vrácení objednaného Zboží do 14 dnů od převzetí Zboží a to i bez uvedení důvodu. Za účelem odstoupení od Smlouvy je třeba ve lhůtě 14 dnů zaslat Prodávajícímu oznámení o odstoupení od Smlouvy. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od Smlouvy bylo odesláno Prodávajícímu nejpozději v poslední den výše uvedené lhůty.
2. Kupující je oprávněn odstoupit od Smlouvy i před převzetím Zboží.
3. Kupující může odstoupit i jen od části Smlouvy – tj. ve vztahu jen k některému ze zboží objednaného v rámci jedné Objednávky. Oznámení o odstoupení od Smlouvy se podává písemně na adresu FARMASI CENTRAL EUROPE s.r.o., se sídlem Poštová 1, Bratislava, 811 06, Slovenská Republika nebo elektronicky na e-mailovou adresu infocz@farmasi.com
4. Oznámení o odstoupení je možné podat i s využitím formuláře na odstoupení od Smlouvy, který je k VOP přiložen jako Příloha č. 1.
5. Vrácení vzájemného plnění smluvních stran (Zboží a peněz) proběhne neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od Smlouvy. Prodávající není povinen vrátit Kupujícímu cenu včetně nákladů na poštovné před tím, než mu je Zboží doručeno nebo dokud Kupující neprokáže zaslání Zboží zpět Prodávajícímu.
6. V případě odstoupení od Smlouvy je Kupující povinen Zboží vrátit odesláním Českou poštou na adresu Farmasi Czechia s. r. o – Gls, Frýdecká 708/462, 719 00 Ostrava. Kupující při odstoupení od Smlouvy nese náklady na vrácení Zboží Prodávajícímu.
7. Vrácené zboží nesmí být poškozené ani nést stopy opotřebení kromě těch, které vznikly v souvislosti s běžným zacházením se zakoupeným Zbožím (například kontrola Zboží). V případě vrácení poškozeného Zboží nebo Zboží, který nese stopy přesahující hranice běžného zacházení, může Prodávající požadovat náhradu škody pokrývající takové poškození nebo opotřebení, přičemž výše náhrady může být odečtena od částky ceny, která má být vrácena Kupujícímu. Vrácené Zboží nelze vyměnit za jiné Zboží.
8. Prodávající poskytuje Kupujícímu záruku na Zboží v trvání 24 měsíců. Záruka začíná běžet okamžikem převzetí Zboží.
9. Kupující má právo zakoupené Zboží reklamovat v souladu s Reklamačním řádem přístupným na webu www.farmasi.cz Kupující může uplatnit reklamaci písemně doporučeným dopisem (včetně zaslání Zboží a potvrzením o úhradě ceny) na adresu sídla Prodávajícího.
10. Kupující má právo podat podnět. Kupující může podat podnět písemně doporučeným dopisem na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem: infocz@farmasi.com
IX. Zpracování osobních údajů
1. Kupující bere na vědomí, že Prodávající v souvislosti s plněním Smlouvy jakož i v souvislosti s jinými účely určenými Prodávajícím zpracovává jeho osobní údaje.
2. Kupující se může kdykoliv seznámit se zpracováním jeho osobních údajů v dokumentu ‘Informace o zpracovávání Vašich osobních údajů’ přístupném na web stránce www.farmasi.cz
X. Závěrečná ustanovení
1. Vzájemné spory se Prodávající a Kupující zavazují řešit přednostně vzájemnou dohodou mimosoudní cestou. V případě, že se přes vynaložení oboustranného maximálního úsilí o vyřešení sporu nepodaří spor urovnat, je dána pravomoc českých soudů k rozhodování těchto sporů.
2. Práva a povinnosti, které nejsou upraveny v těchto VOP, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Občanského zákoníku a dalšími obecně závaznými právními předpisy platnými na území České republiky. Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky, a to i v případě, že Kupující není občanem České republiky, nemá na území České republiky sídlo nebo bydliště.
3. Pokud se stane některé ustanovení těchto VOP neplatné nebo nevymahatelné, nezpůsobuje to neplatnost ani nedobytnost ostatních ustanovení těchto VOP pokud je takové ustanovení oddělitelné od VOP jako celku. Smluvní strany vyvinou nejlepší úsilí, aby takové ustanovení nahradili novým ustanovením, které bude svým obsahem a účelem co možná nejblíže obsahu a účelu neplatného nebo nevymahatelného ustanovení.
4. Kupující je povinen oznámit Prodávajícímu každou změnu kontaktních údajů, v případě porušení této povinnosti Prodávající neodpovídá za žádnou škodu takto způsobenou Kupujícímu ani se Kupující nemůže dovolávat porušení ustanovení těchto VOP Prodávajícím, u kterých se předpokládá doručování jakékoliv písemnosti.
5. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu a doplňování těchto VOP. Pro změnu VOP se nevyžaduje uzavření písemného dodatku ke Smlouvě, Prodávající je oprávněn VOP měnit jednostranně. Účinnost této změny nastává dnem uvedeným ve sdělení o změně VOP zaslaném Kupujícímu formou e-mailu na adresu uvedenou při registraci nebo zveřejněném na webové stránce www.farmasi.cz a vztahuje se na všechny Objednávky zadané v tento den nebo kdykoliv po tomto dni.
Tyto VOP nabývají účinnosti dne 01.09.2023

Příslušný orgán dozoru:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Česká republika
Příloha č. 1 - formulář pro odstoupení od smlouvy

FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ
OD SMLOUVY

(vyplňte a zašlete tento formulář pouze v případě, že chcete odstoupit od Smlouvy)

Prodávající jako adresát:
FARMASI CZECHIA s. r. o.
Korunní 2569/108g, Vinohrady,
101 00 Praha 10
E-mail: infocz@farmasi.com

Kupující:
Jméno a Příjmení / Obchodní jméno:
.................................................. .......................
Adresa trvalého pobytu / Sídlo:
.................................................. .......................
.................................................. .......................
Datum narození / IČ:
.................................................. .......................

Tímto oznamuji (e), že odstupuji (e) od Smlouvy č. ............ na dodání následujícího Zboží:
.................................................. .......................
.................................................. .......................
.................................................. .......................
.................................................. .......................

Důvod odstoupení (pouze pokud se to vyžaduje podle Všeobecných obchodních podmínek):
.................................................. .......................
.................................................. .......................
.................................................. .......................
.................................................. .......................

Číslo bankovního účtu (pouze pokud se to vyžaduje podle Všeobecných obchodních podmínek):
.................................................. .......................

Datum: ...............................................

Podpis Kupujícího (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

...............................................

________________________________________






Informace o zpracovávání Vašich osobních údajů
Vážené dotčené osoby,
v tomto informačním memorandu vám chceme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů poskytnout podrobné informace o zpracovávání vašich osobních údajů v naší společnosti. Přečtěte si, prosím, níže uvedené informace o zpracování osobních údajů. Aby pro Vás bylo vyhledávání těchto informací přehledné a praktické, připravili jsme je ve formě otázek a odpovědí. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky, zavolejte na naši linku: +420228880308 nebo pošlete email na adresu: infocz@farmasi.com
OBSAH
1. Kdo je správce vašich osobních údajů?
2. Čí osobní údaje zpracováváme?
3. Jaké osobní údaje zpracováváme?
4. Z jakých zdrojů osobní údaje pocházejí?
5. K jakému účelu zpracováváme vaše osobní údaje?
6. Jak dlouho budeme zpracovávat vaše osobní údaje?
7. Je nezbytné, abychom zpracovávali vaše osobní údaje?
8. Komu poskytneme vaše osobní údaje?
9. Budou vaše osobní údaje svěřeny do třetí země nebo mezinárodní organizaci?
10. Dochází na naší straně k profilování a automatizovanému rozhodování?
11. Jaké jsou vaše práva při zpracovávání osobních údajů?
12. Jak můžete odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů?
1. KDO JE SPRÁVCE OSOBNÍCH DAT?
Správcem osobních údajů je naše společnost FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o., se sídlem Poštová 1, Bratislava, 811 06, Slovenská Republika, IČ: 51055261, zápis: Obchodní rejstřík Okresního soudu Bratislava I, oddíl: Sro, vložka č .: 122011/B.
2. ČÍ OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁME?
Kategoriemi dotčených osob jsou klienti, obchodní prodejci - fyzické osoby a účastníci našich akcí.
3. JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁME?
■ Základní identifikační údaje - jméno a příjmení, datum narození, adresa bydliště.
■ Kontaktní údaje - telefonní číslo, e-mailová adresa.
■ IP adresa
■ Fotografie
4. Z JAKÝCH ZDROJŮ OSOBNÍ ÚDAJE POCHÁZÍ?
Osobní údaje uvedené v předchozím bodě získáváme přímo od vás. Tyto osobní údaje uvádíte ve smlouvě uzavírané s naší společností, nebo příslušném souhlasu.
5. K JAKÉMU ÚČELU ZPRACOVÁVÁME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?
Osobní údaje zpracováváme za účelem:
- plnění kupní smlouvy;
- vyřizování reklamací;
- spolupráce s obchodními prodejci;
- zasílání marketingových informací;
- udržování kontaktů s vámi;
- zdokumentování a prezentování naší činnosti;
- provozovaných cookies na naší webové stránce;
- řešení případných sporů.
6. JAK DLOUHO BUDEME ZPRACOVÁVAT VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?
Naše společnost bude zpracovávat vaše osobní údaje získané na základě smlouvy po dobu trvání této smlouvy a následně po dobu, po kterou je to nezbytné podle zákona o účetnictví a zákona o archivnictví.
Pokud jste nám udělili souhlas se zpracováním osobních údajů, vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 10 let od jeho udělení, pokud neodvoláte svůj souhlas dříve.
7. JE NEZBYTNÉ, ABYCHOM ZPRACOVÁVALI VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?
Ano, je skutečně potřeba, aby naše společnost zpracovávala vaše osobní údaje. V opačném případě nebude možné s vámi uzavřít příslušnou smlouvu, ani plnit její obsah, ani dosáhnout jiného účelu, pro který nám udělujete svůj souhlas.
8. KOMU POSKYTNEME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?
Kdo kromě naší společnosti bude mít přístup k vašim osobním údajům?
Vaše osobní údaje neposkytujeme třetím stranám s výjímkou těchto společností:
- dodací společnosti;
- naši obchodní prodejci;
- účetní společnost;
- marketingové společnosti, se kterými spolupracujeme;
- náš turecký partner a výrobce produktů Farmasi;
- advokáti;
- exekutoři.
Vaše osobní údaje poskytneme příjemcům jen v nezbytném rozsahu a po nezbytnou dobu. Budeme taky dbát na to, aby i tito příjemci chránili vaše osobní údaje stejným způsobem.
9. BUDOU VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE SVĚŘENY DO TŘETÍ ZEMĚ NEBO MEZINÁRODNÍ ORGANIZACI?
Naše společnost zastupuje na území České republiky výrobce produktů FARMASI a to společnost TAN-ALİZE KOZMETİK VE TEMİZLİK ÜRÜNLERİ SAN.VE TİC.A.Ş., se kterou úzce spolupracuje a za účelem zlepšení našich produktů a plnění smluv budou Vaše osobní údaje přenášeny do Turecka. Ujišťujeme Vás, že zpracování osobních údajů ve třetí zemi bude probíhat podle přesných pravidel a s cílem zajistit nejvyšší stupeň jejich ochrany.
10. DOCHÁZÍ NA NAŠÍ STRANĚ K PROFILOVÁNÍ A AUTOMATIZOVANÉMU ROZHODOVÁNÍ?
Ne, neděláme zautomatizované rozhodnutí na základě vašich osobních údajů.
11. JAKÉ JSOU VAŠE PRÁVA PŘI ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ?
Řádné zpracování vašich osobních údajů je pro naši společnost důležité a jejich ochrana je naší prioritou. Při zpracovávání osobních údajů máte následující práva:
Právo požádat o přístup k osobním údajům
Máte právo požádat naši společnost o potvrzení toho, zda zpracováváme vaše osobní údaje a pokud ano, máte právo získat přístup k informacím o jejich zpracování v následujícím rozsahu:
• o účelech zpracování osobních údajů;
• o kategoriích zpracovaných osobních dat;
• o příjemcích nebo kategoriích příjemců, jimž byly nebo mají být osobní údaje poskytnuty;
• o době uchovávání osobních údajů;
• o Vašich právech a to o právu požadovat opravu osobních údajů, jejich vymazání nebo omezení jejich zpracování, o právu namítat zpracování osobních údajů, o právu podat návrh na zahájení řízení na Úřad pro ochranu osobních údajů;
• o zdroji vašich osobních údajů, pokud jsme je nezískali od vás;
• o tom, zda dochází k automatizovanému rozhodnutí a profilování;
• o našich zárukách pro vás v případě předávání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci.
Máte právo na poskytnutí kopií zpracovávaných osobních údajů, avšak v případech opakovaných žádostí jsme oprávněni účtovat přiměřený poplatek odpovídající našim administrativním nákladům.
Právo na opravu
Zpracováváme vaše zastaralé nebo nepřesné osobní údaje? Změnili jste, například, adresu bydliště? Prosím, informujte nás o tom a my vaše osobní údaje opravíme.
Právo na výmaz (právo být zapomenut) - můžete nás požádat, abychom vymazali vaše osobní údaje, pokud dojde k některé z následujících situací:
• osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly získány nebo jinak zpracovávány;
• odvolali jste souhlas, na jehož základě byly vaše osobní údaje zpracované, a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování;
• vznesli jste námitky proti tomu být předmětem rozhodování založeného na automatizovaném zpracování osobních dat a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro takové jejich zpracování, nebo jste vznesli námitky proti zpracovávání vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu;
• vaše osobní údaje byly zpracovávány nezákonně;
• vaše osobní údaje musí být vymazány z důvodu splnění právní povinnosti stanovené v Zákoně na ochranu osobních údajů, zvláštním zákoně nebo mezinárodní smlouvě, která se vztahuje na naši společnost;
• vaše osobní údaje byly získány v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
Právo na omezení zpracování - můžete nás požádat, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů, pokud dojde k některé z následujících situací:
• vznesli jste námitky proti správnosti osobních údajů, a to na dobu potřebnou k ověření správnosti vašich osobních údajů;
• zpracování vašich osobních údajů je nezákonné, avšak namísto vymazání žádáte omezení jejich zpracování;
• vaše osobní údaje již nejsou pro nás potřebné pro původní účel, avšak jsou potřebné pro vás na uplatnění právního nároku;
• vznesli jste námitky proti tomu být předmětem rozhodování založeného na automatizované zpracování vašich osobních údajů a to na dobu, dokud nebude ověřeno, zda máme oprávněné důvody jejich zpracování, které převažují nad vašimi oprávněnými důvody.
Právo na přenositelnost údajů
Pokud si přejete, abychom poskytli vaše osobní údaje jiné společnosti, předáme vaše osobní údaje v odpovídajícím formátu vámi určenému subjektu, pokud nám v tom nebudou bránit žádné zákonné nebo jiné významné překážky.
Právo uplatnit námitku a automatizované individuální rozhodování
Pokud zjistíte nebo se domníváte, že osobní údaje zpracováváme v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s právními předpisy, spojte se s námi a požádejte nás o vysvětlení nebo odstranění nevhodného stavu. Námitku lze také uplatnit i přímo proti automatizovanému rozhodování a profilování.
Právo podat návrh na zahájení řízení Úřadu pro ochranu osobních údajů
Jako dotčená osoba máte právo podat návrh na zahájení řízení u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika ve smyslu § 100 Zákona o ochraně osobních údajů.
Kde můžete práva uplatnit?
Jednotlivé práva můžete uplatnit v naší společnosti: a to telefonicky na lince: +420 228 880 308, zasláním e-mailu na adresu: infocz@farmasi.com nebo písemnou žádostí zaslanou do sídla společnosti nebo na korespondenční adresu: FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o., se sídlem Poštová 1, Bratislava, 811 06, Slovenská Republika
Za jak dlouho můžete očekávat odpověď od společnosti?
Vyjádření a případné informace o přijatých opatřeních vám poskytneme co nejdříve, nejpozději však do jednoho měsíce. V případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí můžeme tuto lhůtu prodloužit na dva měsíce. O prodloužení, včetně uvedení důvodů, vás budeme informovat.
12. JAK MŮŽETE ODVOLAT SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ?
Souhlas se zpracováním osobních údajů je založen na principu dobrovolnosti. To znamená, že ho můžete kdykoliv odvolat.
Co má odvolání souhlasu obsahovat?
■ Kdo odvolání podává. Uveďte, prosím, vaše jméno a příjmení, adresu bydliště a datum narození, abychom vás mohli identifikovat.
■ Komu odvolání podáváte. Odvolání prosím adresujte: FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o., Poštová 1, Bratislava, 811 06, Slovenská Republika
■ Informaci, že udělený souhlas odvoláváte nebo že si nepřejete, abychom zpracovávali vaše osobní údaje pro určitý účel, pro který jste nám souhlas udělili. V případě, že účel nebude uveden, budeme to považovat za odvolání všech souhlasů se zpracováním osobních údajů, které jste nám udělili.

Jakým způsobem mohu odvolání souhlasu udělat?
■ Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů je možné doručit v písemné podobě na adresu FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o., Poštová 1, Bratislava, 811 06, Slovenská Republika, zaslat e-mailem nebo zrušit souhlas prostřednictvím naší web stránky.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 01.09.2023
Pro zlepšení našich služeb používáme cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete svůj souhlas s používáním souborů cookies.
Více informací
;